THAT IS WHAT THEY SAY WHEN YOU'R FEELING DOWN

Åkte till skolan, skrev provet, lyssnade på en redovisning, väntade på bussen, åkte hem. Ja det var min dag hitills. Provet gick bättre än vad jag trodde i alla fall.
Fick reda på vad jag har i hälsopedagogiken och ulsen, och det hade inte kunna blivit bättre. Känns himla bra!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men om ca 1 timme ska jag ta bussen till tierp i alla fall, ska till tandläkaren, blääää.
Sen kommer erik, han ska sussa här inatt. Myys :)

Denna pudding ligger bredvid mig just nu, så att ni vet, kände att det var viktig information.
h

Jag är inte så duktig på det här med att blogga, så ointressanta inlägg.
hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0