JAG SER DIG PRATA MEN HÖR INTE ETT DUGG

Bara utväxten som blev färgad, men nöjd är jag. Toppade håret också, dock känns det himla kort... buhu. Men bättre det än utslitet och fult!

Imorgon är det fredag igen, underbart! Har ingen idrott, vilket betyder att jag slutar två, ännu underbarare!
Hoppas att jag får träffa nichole en stund imorgon. Och sen kommer (somvanligt) erik. Vi ska laga tacos och bara mysa, har jag bestämt. Har blivit på filmhumör sista tiden heh.

På lördag ska vi fira andreas, han fyller 20 på tisdag. Så då kommer det väl folk hit och så.

På söndag har jag och erik varit tillsammans i 1 år. Planerna nu är Uppsala= Äta och bio. Hoppas det blir så också!

j
det där tyckte jag va skit kul.
ja jag vet, min humor kan vara sämst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0