WE TRY TOO HARD.

Helgen blev lugn precis som planerat, skönt.

Igår var det först skola och sen hockey som gällde. Underbart! Och att Färjestad vann gjorde saken ännu bättre.
Har inte vart på hockey på så himla länge, jag har saknat känslan man får. Obeskrivligt.

Idag åkte jag till skolan till tio, gick till bilden och där satt det en lapp som berättade att vi inte hade någon bild. Så då var det bara att vänta till halv ett, då engelskan börja och sen åka hem eftersom att vi inte hade någon matte heller. Ovärd dag? JA.

Denna skönhet blev min i lördags eftersom att min snälla bror var i karlstad då och köpte den här åt mig, även fast han är brynäsare, sweet!

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0