TOMORROW IS THE FUTURE.

Fredag. Först skola då, sen hem med Erik. Spenderade kvällen hemma. mådde inte så bra heller.

Lördag. Har länge vilja möblera om i rummet så passade på när jag hade lite extra muskler (alltså erik). Blev mycket bra tycker jag. Dock vill jag upp med lite mer saker på väggarna, men det kommer, får flörta lite med broder bara så man får lite hjälp hehe.
Resten av dagen spenderades också här hemma, hade hur mysigt som helst på kvällen med min fina.

Söndag. Jag och Erik följde med Andreas till mormor och morfar en stund. Mer än så hände inte igår. Fick feber på kvällen, fy fan.

Idag vaknade man av alarmet igen. Hatar känslan man får när Erik åker härifrån. Längtar till fredag, som alltid. Skolan har vart helt vanlig.
Mår dåligt idag med, fryser snorar osv, tror jag har feber nu. Och jag som skulle till uppsala med Eve, blir så irriterad.

Byee.

.
du sover,
jag kollar på dig,
njuter av din närhet.
du gör livet bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0