I WANNA BE LOVED BY YOU.

Hej!
Hann med 12 bussen hem idag, skönt. Här hemma har jag städat, legat här och sovit.

Haha måste bara berätta. När jag sov så kom anderas och väckte mig för att han skulle fråga en sak. Och då var klockan typ 15 och jag trodde att jag hade sovit hela natten, så att det var fredag. Jag fick värsta paniken och sa: men fan varför har ingen väckt mig jag har ju missat skolan!
Andreas: Eh, du har redan vart i skolan idag.
Då fattade jag att jag bara hade sovit i typ en timme hehe.
Aja, det var fett fult i alla fall.

Nu funderar jag på om jag ska duscha imorgon eller ikväll (eller ja, nu heh).
Nej fan, det blir ikväll så man kan sova längre imorgon.

Bye!

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0