WHEN THEY STOP TALKING TO YOU, THEY START TALKING ABOUT YOU

Hallå. Här händer det inte mycket. Är med erik och vi har mest spenderat våra dagar med filmer. Vänt på dygnet har vi gjort helt med, känns mindre bra. Aja. Känns inte som att man kan göra så mycket i det här tråkiga vädret. Jag vill ha det alldeles för varmt ju, då är det sommar.

Vet inte när jag skriver här nästa gång, blir med ordning sen när skolan börjar.

På torsdag ska jag på begravning. Min morfars morbror har gått bort.
Den 2-3 ska jag åka båt.
Och sen har jag inte en aning om vad som händer.
Kommer antagligen spendera tid hemma hos Erik innan sommarlovets slut.
Åh, det börjar närma sig. Jag vill inte till skolan. Blä.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0