WE LIVE AND WE LEARN

Hallå!! Jag och erik åkte från honom i förrgår (till hem hit alltså). Hos honom har vi badat, så kan man sammanfatta det. Har ju varit riktigt kanon väder! Blev en del mysiga promenader med vovven. Annars har vi mest bara tagit det lugnt, njutit av lovet.

Igår åkte vi med andreas och kusin till uppsala. Jag fick med mig hem en lampa och en klädhängare från ikea.
Har även köpt två tröjor i en butik i österby. 49 för den ena och 99 för den andra, kap!
(bilder kommer sen...)

Nu ska jag städa rummet, det behövs VERKLIGEN! och sen ränsa lite mer i garderoben, påbörjade det inatt ehe.

Aja, heeeeeeeejdå.

Vila i frid Bryngel.
Alladin askarna kommer alltid vara bästa julklappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0