YOU WOULD STILL BE INSIDE.

Jag hatar att loven går så fort. Det kändes som att det bara var någon dag sen jag gick hem från apun för sista gången, inte ca 3 veckor sen. Förstår inte vart dagarna tar vägen.

Nåväl. Om mitt lov? Det har spenderats med Erik. Var hos honom 21-23. Firade jul 24-25. Den 26 kom han hit. Den 27 åkte vi till honom. Den 3 (tror jag de va) åkte vi hem hit. Och ikväll åkte han hem till sig.

Vi har vart till uppsala, där jag hittade en tupkjol, ett linne och en klänning. Dock var inget på rean. Surt för mig.
Annars har vi mest bara tagit det lugnt. Vilket jag bara tycker är skönt. Så jävla mycket stress med skolan och allt ändå, så att bara chilla varenda dag behövdes!

Vänt på dygnet totalt har vi så klart också lyckas med. Klev upp ur sängen 17.30 idag. Så jag kommer antagligen inte kunna sova något inatt. Att jag inte kommer ha Erik brevid mig för första gången på 15 nätter hjälper inte heller direkt. Suger totalt.
Ge mig sommar = 9 veckor av frihet.

Peace! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0