YOU JUST DONT CARE.

Idag var det alltså back to basic. Började nio och då hade vi bara närvaro och fick schemat typ. Höll väl på i en halvtimme. Sen började lektionerna som vanligt 10.15 för alla.

Schemat...
Börjar 10.25 på tisdagar och fredagar. Slutar 12.15 på torsdagar.
Har en lektion klockan nio på måndagar och efter den rast i sådär 2 timmar för att sedan ha endast en till lektion, och efter det sluta. Känns jäävligt ovärt. Särskilt när vi kan skjuta upp den lektionen, men gör det inte pga av en person. Ja det är irriterande. Men jag överlever väl.


Somnade vid 16.30 och sov till 20.00. Men är fortfarande helt död nu.
Fast kanske inte är så konstigt med tanke på att jag var vaken 23 timmar innan jag somna.
Sååå nu ska jag stänga ögonlocken.

Peace! ♥

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0