THEY DONT GET ANY LOVE FROM YOU.

Känns bra att onsdagen är över. Bara imorgon kvar och sen fredag (y)
På tal om imorgon, då far jag och mamma in till valbo. Om inte väskan finns då spränger jag hela köpcentret! Okej, det där va väl att ta i, men ändå.

Skolan idag rullade på som vanligt.
Annars va jag ner till tierp med mamma en sväng och kollade efter skor och kläder. Men nää, för litet utbud här, så att säga haha. (Dock gör detta att mina förhoppningar till imorgon inte är dom bästa. Eftersom att jag inte hittade något idag kommer jag säkert inte göra det imorgon heller, illa.)

Nu ska jag duscha. (pang så fick ni en bild framför er, you dirty people!)

Peace! ♥

,


som en bok kan du läsa mig nu,
jag öppnar mig helt,
orkar inte hålla tillbaka mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0