NO ORDINARY DAY

l
Började dagen med frukost på sängen, känner mig som världens bästa flickvän hehe. rolig jag.
,
Man kan ju inte ha kalas utan ballonger... Okej, jag köpte dom för att dom är så sjukt fula.
,
Det blev en ring tillslut, ja jag hade panik över eriks present. Men i torsdags köpte jag en ring.
Han sa att han tyckte om den iaf... haha.

Nu ligger jag här själv. Erik har åkt hem till österby för att bli firad och så. Men han kommer hit sen igen.
Vad som händer ikväll annars då? Inte ett fucking skit. Jag är så förbannad! Hade planer, men sedan kom en viss vecka på besök för tidigt, så ja. ÅH!
,
Det finns inget som är finare än dig, du är allt.
Grattis älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0