ÅHHHH MAMMA HAJ, DUDUDUDUDUDU

Hola! Nu data, sedan matteprov, efter det engelska och till sist idrott.
OCH SEN LOV!! Great. Sweet. Awesome.

Skönt väder idag med. Dock lite blåsigt, så inte blev det någon kavaj för mig idag som jag hade tänkt, buhu.
Eller ja, det blåste hemma hos mig, inte här i Tierp. Fuck, nu blev jag sur, jag hade ju kunna haft kavajen.
Plus att jag har feeeeett ont i ryggen. Men, nu blev min dag dålig ju.
Bra att Erik kommer sen, det gör mig nog glad!

Fan vilket ointressant inlägg :S

Ps. Cilla är kissnödig, ingen större chock direkt. hehe

,

Kommentarer
Postat av: CeciliaCharlie.

Haha! Gösta det är inte mitt fel att jag måste pissa jämt! :P

2011-04-15 @ 10:29:59
URL: http://ceciliacharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0