WHEN I SEE YOUR FACE THERE IS NOT A THING THAT I WOULD CHANGE.

Dagen började dåligt idag igen. Imorse när jag gick ut från badrummet slog jag handen i dörrkarmen och tror ni inte att min nya klocka går sönder dårå? Jodå, tamefan. Det är sjukt hur less jag blir. Egentligen är det ironiskt hur allt bara har gått åt fel håll i snart en vecka, herregud. Och i skolan berättade dom även att jag (och andra) inte kan ha kommunikation som individuellt val nästa termin. Det är tydligen samma kurs som vi redan har på barn och fritid. Så nu måste jag ha nå friluftslivsgrej, eller vad det var, om jag inte byter till någon kurs med 100 poäng nu. Men jag vill ju ha ledarskap som jag har den här terminen eftersom att jag tycker att jag behöver det. Åh, jag tycker att det är så sjukt dåligt att vi inte fick den informationen när vi valde. Högbergsskolan sjunker bara i mina ögon, ush.
Aja, går bara imorgon i alla fall och är ledig på fredag. Det är väldigt skönt vill jag lova. Så imorgon kommer erik också, saknar min Hohmann!
Nu ska jag måla naglarna och sen ska jag försöka somna i skaplig tid.
Peace! ♥

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0