WELL, WE WILL MAKE OUR WAY HOME.

Hallu! Skolan idag va som vanligt, inge speciellt sådär. Slutade halv tre och väntade då på bussen med cilla som går 15.10. Blää så drygt att vi alltid kommer sluta så, men det får man leva med, right..
När jag kom hem gjorde jag matteläxan, åt nudlar och klart ''min barndom''. Sen satt jag här en liten stund tills jag höll på och dö av tråkighet så gick ut på en lång promenad istället, eller jag sprang faktiskt också! (notera). Va riktigt skönt må jag säga, hel härligt väder och allt. Vi vill inte ha vinter med snö och slask!
När jag kom in igen duschade jag och sen for jag ner till tierp med andreas och handlade mig lite naturgodis, dvs nötter. Mmm så gott, ska sluta med godis! (tro inte att jag kommer hålla det, men jag vill inte äta det längre så ska försöka, hihi). Nu ligger jag här. Vill egentligen kolla på Sverige, men vi får inte in tv10 just nu tydligen, dampar lite på det bara! Skulle kunna kolla på idol istället, men känner inte för det, haha!
Imorgon kommer erik hit efter skolan och sover här, sweet.

Peace! ♥

,

Kommentarer
Postat av: Isa

sv; <3

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA! skulle inte förvåna mig xD jag befann mig dessutom i gryttjom så, HAHAHAHA xD

2010-09-07 @ 21:39:31
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: evelina

ja, det är bara lite jobbigt att tanten över mig är psykstörd :( tyvärr inte som freds vän gisela utan min är bara kontrollfreak. dryg dvs :) hhi pusssssssälskling <3

2010-09-07 @ 21:46:20
URL: http://evelinakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0