I'M SO AFRAID TO LOSE IT NOW.

Dagen har gått väldigt fort faktiskt. Dock är jag väldigt arg eftersom att Leo gav oss glosor idag som är till imorgon. Bläää.
Slutade halv tre, jag och fanny vandrade runt på hemköp i typ en halvtimme. Sen gick hon hem och jag till station där jag mötte erik. Vi chillade lite med Magnus ett tag tills han skulle med tåget. Jag och erik åt i tierp och tog fem bussen hem hit. Egentligen har vi inte gjort något speciellt, bara tagit det lugnt liksom. Men nu har han åkt hem, eller ja för över en timme sen, hehe. Jag har precis kollat vad jag ska ha för kläder på mig imorgon, skolfoto och allt. Blir lika ful varje år, usha!
Aja, nu ska jag plugga på dom där jävla glosorna...

Peace! ♥

Hahahahahahaha, tja.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0