I FIND A WAY TO LET YOU IN.

Kan säga att det är en ganska så less Jenny som skriver just nu. Dagen började med att min nya väska gick sönder och vet inte om den går att laga, jag hoppas verkligen för jag älskar den! Sen har dagen gått så otroligt segt också, blää. Fick tillbaka matteprovet där jag endast var fyra poäng från VG, blää på det med. Dock nöjd med ett G såklart men kom igen, fyra poäng liksom. Och imorgon är det onsdag, jag hatar den dagen. Lektion på lektion och aldrig några raster. Jag börjar redan tröttna på skolan för mycket, farligt mycket...
Juste, får ju inte glömma att vi fick glosor idag som är till imorgon. Great, verkligen.
PLUS att jag är så trött så jag skulle kunna dö.

Peace! ♥

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0