I CANT FIND ANY BETTER.

Ja, vad ska man säga om dom senaste inläggen? alla har problem, right?.
Blev ingen skola för mig idag, mådde så jävla illa så det kändes som att jag skulle spy vilken sekund som helst. Anledningen kan vara många olika saker, men jag tror allt sitter i psyket. Ehh ja, skitsamma. Erik kom hit sen igen runt halv fem så att vi fick prata. Jag älskar honom, även fast han är en idiot. Men som sagt, jag tror på att människor förändras, jag hoppas.
Imorgon ska jag gå i skolan igen, spelar ingen roll hur jag mår. Känns som att man missar så mycket bara man är hemma en dag nu. Skit jobbigt jue.

Peace! ♥

Hej blondajenny och smutsig spegel.
.

Kommentarer
Postat av: Henrythale

You will be hearing from me soon. Thanks

2010-12-29 @ 09:58:49
URL: http://henrythale.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0