DET KÄNNS SÅ RÄTT ÄVEN OM ALLT BLIR FEL.

Igår, onsdag. Jag hatar schemat den dagen, så långt med så många lektioner, illa. Slutade tio i fyra och då va erik vid station så vi tog fyra bussen hem hit. Myste bara hela kvällen.
Hade klockan på fem imorse, snoozade till tio i sex hehe. Och sen va det bara och kliva upp eftersom att erik måste ta bussen härifrån tio över sex och blablabla. Skolan gick väl skapligt fort idag, även fast vi slutade tjugo i fyra. Nu är jag så trött så jag skulle kunna dö eftersom att jag har sovit typ 4 timmar inatt. Egentligen inget ovanligt, men inte heller ovanligt att jag är trött. Nu ligger jag här och funderar på om jag ska ut och springa eller sova. Tror faktiskt att jag väljer sova med tanke på att jag har ont i huvet och jag ska faktiskt gå/springa 8 km på tisdag bara för den där skoljoggen, eller vad det kallas. Kul, verkligen.

Peace! ♥

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0