CAUSE I DONT WANT TO LET GO.

Det är redan torsdag, den här veckan har gått sjukt fort. Helt galet.
Idag började vi dagen med svenska i en halvtimme sen va det bara att vandra till sjukhuset och kolla om man va tvungen för å ta den där sprutan eller inte. Självklart måste jag ta den, men det måste alla andra i klassen ändå så... eller kanske en som inte behöver, hehe.
Därefter gick vi tillbaka till skolan och samlades i ett klassrum sen gick vi till vindskyddet, eller vad det hete. Grillade, eller jag hade med mig egen kycklingsallad. Och ja, sen skulle vi leka. Jag och elin stog mest bara och tittade på och ville gå därifrån, hahah! Efter lite tjatande fick dom som ville gå göra det iallafall. Men kan lova att det var väldigt surt att komma till station 13.24 när bussen gick 13.20! Så det var bara att vänta på 14.15 bussen. Som tur var hade man ju såklart Cilla och Fanny som sällskap.

Imorgon kommer Erik hit.

Peace! ♥

old pic.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0