YOU PUT ON QUITE A SHOW, REALLY HAD ME GOING.

Så va onsdagen också över!
Idag var det dags för skolan. Började med att ha prov i ledarskap, får väl se hur det gick. Fick reda på vad jag fick på matte provet som vi hade i fredags, ''ett väldigt starkt G som jag lika gärna kunde se som ett VG''. Känns jävligt bra måste jag säga. För övrigt har det varit en vanlig dag. Lite ovanligt att vara i skolan bara haha.

Duschade för en stund sen så nu kommer jag väl ligga här tills jag kan somna. Har somnat vid tre dom andra nätterna den här veckan. Kan inte sova ensam, känner mig så otrygg utan hans armar runt om mig. Tur att veckorna går fort...

Peace! ♥

Fick nyss lite sällskap...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0