JAG VET INTE VEMS FEL, JAG ANTAR ATT VI HJÄLPTES ÅT.

Klockan är bara runt sju och det känns som att den ska vara runt tolv. Lång dag!
Gick bra idag i alla fall. Dock va det bara 8 barn där men imorgon kommer det bli lite fler. Får väl se hur det går då haha. Gissar på att jag kommer ha huvudvärk när jag kommer hem. Slutade vid tre, då gick jag till mormor och morfar å ringde till mamma. Hon kom åsså for vi ner till tierp där jag köpte ett par skor. Englundsskor i mitt hjärta! Haha men dom har fan snygga skor där, bild kommer i nästa inlägg tillsammans med det från lördags. Va hemma i typ en timme och sen följde jag med mamma och hämtade kusinen från hans hockeyträning.
Nu ska jag ner och ta bort masken (=sminket).

Peace! ♥

Rykten säger att det ska snöa inatt/imorgon, jag vill inte!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0