JAG ÄR FAST I DET HÄR, MIN EGEN KÄRLEKSAFFÄR.

Onsdag idag vilket betyder skola. Kändes lite konstigt att vara där igen, va ju faktiskt mer än en vecka sen haha! Fick äntligen veta vad jag fick på hemtentan i arbetssätt och lärande, VG+! Och ja, jag är väl nöjd med det. Dock är det ju så klart irriterande att det inte blev ett mvg istället för ett + menmen, varför skulle jag vara så duktig liksom? Hah. Annars har det varit en vanlig dag skulle jag säga.
Nu är jag ensam hemma så ska bänka mig framför tvn med täcket över mig, börjar nog bli sjuk. Har haft ont i huvudet hela dagen och min hals är hemsk.
För övrigt hatar jag snön så sjukt hårt. Finns verkligen inget, och då menar jag inget, bra med den!

Peace! ♥

,

Kommentarer
Postat av: Social Commentary

Excellent site.

2011-01-26 @ 08:16:54
URL: http://social-commentary.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0