IT'S ALL IN MY SOUL NOW.

Undra vad det är som gör att man kan förälska sig helt i en låt?
Ni vet när man får en känsla i hela kroppen när man hör den varje gång, inte bara dom första. Jag älskar det. Jag älskar musik, texter. Allt med det. Det kan göra mig gladare. Men mest av allt älskar jag att musik får mig att tänka till. Det finns så många meningar som har gjort intryck på mig så att det nästan är sjukt.

Men i alla falla, vad är det då som gör att man känner såhär?
Jag tror att det sitter i själen. Okej, nu kanske jag blir lite konstig här. Men faktiskt, finns det mycket ni inte vet om hur jag är. När man hör en låt som får en att känna på det där sättet är det oftast, för mig alltså, att jag kan relatera till den. Dock behöver det inte vara till varje ord i texten utan kanske bara till vissa meningar. Och allt det man har varit med om tror jag sätter sig i själen. Kroppens grund för att kunna må bra. Och jag tror att det är där som vi känner dom starkaste känslorna. Dom där känslorna som man aldrig glömmer bort. Dom som gör en lyckligast eller som får en att må som värst. Dom där känslorna som förändrar ens tankar och ens syn på allt här i livet.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0