I WONT LET THIS PAST ME BY.

Helgen har spenderats med erik, inte så ovanligt antar jag. I fredags hade jag vilja gått på öppen scen men har haft smärtor i magen hela helgen, om man säger så, så det blidde inge. Hade även vilja träffat en polare som har varit i staden. Så ja, blev bara en hemma helg. Hm... egentligen så ja, det är nog så jag vill spendera mina helger också, hemma, i värmen. Aja.
Snart ska jag åka till apun och sen klockan två ska jag klippa och färga håret. Behövs verkligen kan jag säga!

6 månader med Erik idag.♥ Kan inte förstå att det redan har gått ett halv år sen vi satt där vid ån.
Jag säger helt enkelt som alla andra, tiden går så fort.
Om jag får bestämma hur framtiden ser ut, kommer du att vara i den, bredvid mig, precis som nu.

Peace! ♥

.
.

Kommentarer
Postat av: Viktortindra

Thanks for the information

2011-01-29 @ 18:00:52
URL: http://viktortindra.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0