DET ÄR TITELN JAG VILL ÅT.

Apu idag, till tre. Har varit en bra dag, härliga ungar!
Gick till mormor och morfar efter och väntade på mamma. När hon slutade åkte vi ner till tierp eftersom att jag köpte fel foundation igår, tur att man är så smart! Bra att dom hade den jag har iaf, såg den ju inte igår och trodde därför att den nyansen jag trodde att jag hade inte fanns. Ah skitsamma.

Sen jag kom hem har jag skrivit en bokrecension, inte min grej det där. Har även gjort två uppgifter som har med apun å göra. Nu ska jag plugga på engelska glosorna för förra veckan och den här veckan. Gjorde dom aldrig förra veckan, önskar att jag hade gjort det ändå...
För övrigt blir jag snart galen på alla skolsaker, orkar inte.

Peace! ♥

Ny bakgrund på datan, texter som jag behöver läsa varje dag, typ.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0