CAN YOU PICK ME UP?

Någon som
någon som förstår dig: inte ens jag själv så.
någon som du saknar: pappa.
något som du längtar efter: sommaren
någon som du hatar: ey


Vem
vem kramade dig senast: erik
vem pussade dig senast: erik
vem ringde dig senast: andreas
vem ringde du senast: mamma I think
vem var hemma hos dig senast: med mig? erik
vem var du hemma hos senast: mormor och morfar!


Har
har du några kärleksproblem: ett förhållande utan problem kommer aldrig funka i längden.
har du ätit något idag: ja, hårt bröd. finte
har du pratat med någon idag: mamma, andreas
har du gråtit idag: ja
har du skrattat idag: de me


Jag
saknar någon just nu: ständigt
svär ofta: tyvärr
sjunger i duschen: självklart! haha
är en morgonperson: nejnejnej
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: ne
är kär i kärleken: jag är kär i erik
skrattar åt mina egna skämt: hahhaha ja ibland
vill ha barn: yes
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: utan tvekan!

Har du
glasögon/linser: nopp
piercingar: nopp, eller öronen då
syskon: andreas
jobb: skola
för många vänner: det kan man väll inte?
rymt hemifrån: typ.
färgat håret: yes
bra självförtroende: nej
sagt "jag älskar dig" till någon: ja
varit kär: ´är nu
gjort något olagligt: haha ja
somnat i skolan: tror det
brutit ett ben: nej, det tackar vi för
tappat bort mig i min hemstad: nej, kan inte påstå att jag bor i en stad heller
sett en fallande stjärna och önskat mig något: varje gång
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
smugit ut utan lov: vet inte
ljugit om var jag är för mina föräldrar: haha ja
en hemlighet som ingen vet: ja
varit på en blind date: nejnej
sovit en hel dag: vet inte
somnat gråtande: ja


Brukar du
titta dej själv i spegeln: haha ja
drömma mardrömmar: ja.
klä dig i svart: ja, typ alltid känns de som
hata folk: mer hata det dom har varit. svårt å förklara
lita på folk: nästan aldrig längre, med några fina människor som undantag <3


Sista personen som
sov i din säng: erik
fick dig att gråta: erik
skrek på dig: vet inte
du fick sms från: erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0