WHAT IS IT WITH YOU THAT MAKES ME ACT LIKE THIS?

1. Utvecklingssamtalet gick as bra! Inga ig-varningar, chockad? verkligen. (dock är inte terminen slut än)
2. Jag kan maila nu :D. Har skickat iväg biologin, SOn och bilden. awesome.
3. Jag ska få andreas nya dator (och hans skärm så jag slipper min tjockis). Why? För hans ''gamla'' fick virus och han har lämnat in den på lagning. Men när den är klar så vill han ha den igen, eftersom att den är liiiite snabbare. Och då får jag hans helt nya. Så jag slipper min sega jävel till data snart. awesome. (Han har också köpt en större skärm så därför jag får den andra).
4. Jag fick skriva av ett mycket bra papper av en Mr Berger idag. Hjälper mig imorgon, om man säger så. GREAT!
5. Jag bjuder på bilden, bara för att jag glad för tillfället.

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0