WAITING FOR YOU..

Är riktigt trött just nu. Eller egentligen är jag alltid trött. Men när jag kommer hem från skolan så blir det som att en bomb slår ner i mig, kan knappt hålla ögonen öppna. Riktigt läskigt, fast jag vet anledningen.
Ska nog lägga mig och sova nu en stund. Med radion på. åh.

Stripped and polished, I am new, I am fresh
I am feeling so ambitious, you and me, flesh to flesh
Because every breath that you will take
when you are sitting next to me
will bring life into my deepest hopes

I was born to tell you I love you
And I am torn to do what I have to, to make you mine
Stay with me tonight

I know everything you wanted isn't anything you have
@secondhandserenade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0