SOME PEOPLE ARE JUST TO AWESOME.

Äntligen behöver jag inte sitta vid det sega helvete till dator längre!
Har fått andreas nya eftersom att han ville ha den han lämnade in på lagning. Han sa att jag skulle se på det som en tidig födelsedagspresent. 8000-9000kr, Känns som att jag måste hitta på nått väldigt bra till honom? hehe.
Känner mig väldigt glad just nu kan jag säga och det är ytterst skönt att sitta i mitt rum! :>

Syskonkärlek.
Vi kan gå igenom allt,
men jag kommer alltid att älska dig lika starkt.
Jag vet att du alltid finns där för mig,
Älskade broder, du betyder allt för mig.
Vi kan bråka över små saker,
men jag vet att jag alltid har ditt stöd.
Älskade broder, det betyder allt för mig.
@jennylindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0