ROLIGARE ÄN DIG, TRÅKIGARE ÄN MIG.

Dagen har gått fort, som alla fredagar gör. På engelskan fick vi tillbaka nationella, jag fick MVG-!! Fattar ni? Jag fick mvg(-)! Insane. Kan säga att jag är extremt nöjd! Dock lite sur över att jag bara var 3 poäng från att få mvg, och inget minus. Men aja. Hämtade ut avslutningströjorna också(Y) men byxorna va inte med.. kommer väl sen. Slutade ett och då chillade jag med lite people i salongen.
Ikväll ska jag nog bara vara hemma, känner inte för att göra nått heller så det blir skönt. Måste även plugga lite, men har ju hela helgen på mig ;).

I don't quite know how to say how I feel
Those three words are said too much
They're not enough


Peace! ♥

9A. MÅNEN. ASPENSKOLAN.
-en del är bättre än andra.
(även fast jag hatar vissa, ibland)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0