MEET ME HALFWAY..

jag är hemma från skolan idag. behöver tid för mig själv. jag önskar bara att andra kunde förstå det. istället för att tjata. som om jag skiter i allt? nej, verkligen inte. jag orkar bara inte bry mig. och det är skillnad på att inte orka och att inte orka. jag orkar inte för att det finns inte kraft eller energi till det. inte för att jag är lat osv.
kanske är jag inte så jävla stark ändå. och kanske gör det dig besviken. och kanske, om du bara tänker lite längre, va det de som jag ville undvika. kanske ville jag inte visa mig såhär för att det är fel. och för att det inte är jag. och kanske, bara kanske, är jag smartare än du någonsin vill tro.

inlägget är inte riktat till en, utan flera. ingen av dom läser det här, i believe.
men gud, jag önskar att dom gjorde det.

imorgon kommer jag till skolan igen. allt kommer att vara som vanligt. jag kommer att vara som vanligt. för fy fan. jag visade liiiite en gång. men det var bara fel. precis som jag har sagt.
ni skulle aldrig kunna klara av allt. aldrig. och därför låter jag bli. för det är bäst så. för er.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0