KOLLA VAD JAG HITTA.

Fyra skulle du
1. Skulle du vilja vara längre? - nej
2. Skulle du vilja väga mer? - noway!
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - yeah
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - yeah


Sju kan du
1. Kan du vifta på öronen? - ibland, typ
2. Kan du slicka dig på näsan? - nepp
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - yes
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - jag kan om jag vill
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - jadå
6. Kan dina vänner lita på dig? - jaa
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - det är as snyggt, men jag vet inte


Fyra antingen eller
1. Pierca tungan eller näsan? - TUNGAN!
2. Vara seriös eller rolig? - beror ju på, men klart det är roligare att va rolig? huhu
3. Brinna upp eller drunkna? - drunkna
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - mamma


Fyra ärliga svar
1. Tycker du om någon just nu? - ne..
2. Sol eller måne? - sol, eller jag vet inte
3. Vinter eller höst? - inget
4. Soligt eller regnigt? - soligt ftw!!


Sju om dig
1. Vad är din klocka just nu? - 15.37
2. Fullständigt namn? - Jenny Maria Lindström
3. Vart vill du bo? - vart som helst förutom tierps kommun.
4. Hur många barn vill du ha? - minst 3! hahah, planerat! xp
5. Vill du gifta dig? - vill jag säkert
6. Är du kär? - nee
7. Favoritårstid - sommar!!


Fyra har du inom dem senaste 24 timmarna...
1. Kysst någon? - nepp
2. Blivit kramad? -  nepp
3. Känt dig fånig? - nepp
4. Saknat någon? - alltid


Femton är du
1. Är du snygg? - no way
2. Är du fet? - jaa x|
3. Är du smal? - no way
4. Är du en sportfåne? - älskar att kolla, men sen så xp
5. Är du rolig? - yeah.. nämen, inte vet jag
6. Är du sjuk? - faktiskt så
7. Är du feg? - beror helt på
8. Är du töntig? - haha, är jag säkert
9. Är du 15 år? - fy fan ja -.-
10. Är du rik? - nee
11. Är du fattig? - nee
12. Är du smart? - IQ jag kan räkna upp till hundra
13. Är du shoppingsugen? - jaaaaaaaa
14. Är du ressugen? - jaa
15. Är du saknad av någon? - fråga 'någon'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0