DET BRINNER I MITT HJÄRTA, DET BRINNER I MIN SJÄL.

Och så var en dag över den här veckan när det gäller den underbara skolan. Verkligen, underbar. Fast nää. Ja, vad ska man säga? Dagen började med dåligt humör men det gick väl bort sen, I guess. Förstår inte att vi tom ska behöva tjafsa om en sån här sak? Kom igen liksom. Jag pallar inte bry mig nu, och jag längtar bara ännu mer till sommarlovet efter den här dagen.
Nu sitter jag iallafall här och lyssnar på musik, ofc. Ska snart plugga kemi, eftersom att jag ska göra det provet imorgon. Kul att hon säger det dagen innan? Nää. Aja, måste göras och det är alltid bättre att få det gjort! Senare så åker jag och mamma å grattar moster!

8 mars. Kvinnodagen, mosters födelsedag. 
Ett år sedan farfar försvann från jorden.
Det är konstigt att någon som var som en 6åring i själen, kan försvinna så snabbt.
Jag saknar dig ♥

Och ja, Grattis till världens bästa moster! ♥
Och även Grattis till världens bästa farbror som fyllde igår! ♥
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0