I NEED YOU RIGHT NOW.

klockan är 22.54 och jag öppnade precis biologiboken. jag har bara mig själv att skylla på. men gud vad arg jag blir. på mig själv. eller allt. eller han. nä, vet ni? jag bryr mig bara inte. inte för tillfället. imorgon. ja då kommer jag att ångra mig. som satan. men. jag orkar bara inte. jag gör verkligen inte det. inte om nått.
jag vill bara ha sommar så att jag kan få vara som jag vill. vilken dag som helst. typ.
så att jag kan vara den jag har blivit. (kom precis att det som står på min header är så jävla fel.)
människor ändras, med åren. för med åren förändras livet.
människor förändras med livet.
så är det.
ifrån att råplugga till varenda prov, till att nästan inte plugga alls.
ifrån att bry som om precis allt här i livet, till att bara finnas.
det här påverkar mig på ett sätt som inte går att beskriva.

jag saknar dig, för vad det nu är värt.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0