I GOT MY EYES ON YOU.

Hallå där igen! Har nästan precis kommit hem från moster. Där var även Ronja, gud vad jag saknar henne! galet.
Iallafall så har jag läst igenom kemin ännu en gång. Det känns nu som att det sitter, men som vanligt så kommer jag att ha glömt allt imorgon. Varför blir det så? Inte great alls ju. Aja, lär väl läsa igenom det några gånger till sen får det vara nog.
Jag hatar skolan. Jag hatar att plugga. Och kemi är det ämne jag hatar mest.
Fy fan va awesome. (och ja, ironin kom igen)

DUNKA MIG GUL OCH BLÅ!
-sitter och lyssnar på massa låtar så att jag får sommarkänsla.
-jag längtar som satan!
-det kändes som vår idag.
-fatta vad awesome om snön försvinner!
-Galet.


.
håll mig hårt eller släpp mig helt.
ditt val.



Kommentarer
Postat av: ronja

saknar dig otroligt mycket! <3

2010-03-11 @ 20:02:23
URL: http://rooonjis.blogg.se/
Postat av: Anonym

<333333333333333

2010-03-11 @ 23:02:04
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0