HUGGER I STEN.

Idag har jag faktiskt varit duktig och jobbat på mitt biologi arbete, heh. Kom även på att analysen skulle ha varit inne fredagen före lovet, och jag skulle ju ha gett den till Henke i måndags men det har ju varit lite svårt. Måste leta upp hans email imorrn och maila den. Vettefan om man får de men jaja. Har även fixat i mitt rum ännu mer. Kastat en massa saker. Helt otroligt hur mycket böcker jag har också. Ja, det fanns ju en tid då jag älskade att läsa. Nu tycker jag för det mesta att det är drygt, heh. Aja, totalt ointressant som vanligt.
Nu ska jag sitta här och lyssna på musik och gråta lite. Ja, jag skrev gråta. Det är skönt ibland när man är själv. Man släpper ut en del, för stunden. Ovärderligt skulle jag kalla det.

Med tårar (HAH), Jannyh!

Mina läppar ser fucked-up ut på bilden, HAH!
.
För tillfället har jag också en katt alldeles bredvid mig,
hon tar upp mer än halva stolen. mihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0