HE MAKES ME LOSE CONTROL.

Vaknade för ungefär en timme sen, skönt! Och nu sitter jag här och lyssnar på Cobra Starship och har allmänt tråkigt. Inga gratis sms har jag heller, dom tog slut i morse x(. Men, andreas skulle köpa påfyllningsgrej till mig, hoppas han kommer hem snart. Fast ja, han åkte till valbo för kanske 2 timmar sen så kanske måste vänta lite, ehe. Han ska även köpa ett minneskort till min kamera. GREAT! AWESOME! WHATEVER!

Nu ska jag hitta på nått så att ni senare kan få ett till lika intressant inlägg,
precis som alla mina inlägg är. 
Jag hoppas folk förstår ironin.

Seeee yaa! ♥

.
Tänkte visa vad jag har levt på i veckan.
Vatten, Ipren och Lypsyl.
Hahaha, fy fan.. ni skulle se min underläpp, den är helt köttad
x|
Och jag fattar inte varför. xO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0