COME ON RUDE BOY, GIVE IT TO ME BABY LIKE BOM BOM BOM.

Fredag, älskade fredag!
Skolan idag gick otroligt fort. Kan ju ha att göra med att vi slutar klockan ett, eller halv två, på fredagar, huhu. Klockan två kom mamma och hämtade mig, då blev det tänker jag inte skriva. Efter det åkte vi hem. Ringde nichole, bestämde att hon ska sova hos mig inatt. Ska chilla i tierp ikväll först med fanny och henne :).
Nu har jag skrivit på mitt pm, snart klar. Kirrar det innan jag drar till the city.
Och ja, juste, tänkte förmedla att jag har världen bästa vänner också! ♥

Hade kameran med mig idag. Men lite bilder kommer senare!

Peace! ♥

När jag och nichole är i farten, kan allt hända...
.
HAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0