ALLA GILLAR VI TIDSFÖRDRIV.

60 ärliga frågor om dig själv.


1. vilket är ditt mellan namn?  maria

2. vilken tid gick du upp i morse?  tolv, ca.

3. är du i ett förhållande nu?
 neee

4. om ja, hur länge har ni varit tillsammans?  sju hundra år, ca.

5. om nej, vem var du tillsammans med sist?
  Gurra

6. får man fråga varför det tog slut?
 för att jag inte tog intiativ. :) (I just lol'd)

7. har du haft ett seriöst förhållande?  om de va seriöst så. (I lol'd again)


8. vem vet mest om dig?  Jaaag :)

9. vad gör du på fredagskvällarna?  det är myyyyycket olika


10. bästa filmen du någonsin har sett?
  The dark night, (Y)

11. har du haft sex med fler än 5 personer?  nepp

12. har du någonsin varit full?  japp

13. har du testat droger?  neee

14. röker du?  de dödar ju, men vi kan dö av allt, så jag bryr mig inte.

15. snusar du?  hahah, nej.


16. saknar du någon just nu?
  always

17. hur mår du idag?  jodå, ont i käften bah

18. hur många tabletter tar du dagligen?  inga. eller ja, just nu knarkar jag ipren


19. vad gjorde du för exakt ett år sen?  inte fan vet jag .

20. bästa minnet från sommaren?  midsommar. lätt.

21. senaste landet du besökte bortsett från sverige?  vettefan

22. när var du där?  hmmmmmmmmm

24. har du helt svenskt ursprung?  jah

25. om nej, vart kommer du ifrån? jag är en gåva från gud. HAHAHA


26. föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? om jag svarar svenska, är de rasistiskt då? jag svarar whatever så blir de bra.

27. ser du fram emot någonting just nu?  våren/sommaren.

28. sköter du skolan?  mer eller mindre. ehe.

29. vad hade du för betyg förra terminen?  lets not talk about that.


30. vad är det bästa du fått på ett prov?
  mvg- helt otroligt.

31. vilket ämne var det?  svenska

32. har du fått ig på ett prov?  hah, jodå.

33. Har du spelat/spelar du i ett band?  Jag och nichole spelar i the livbojers. Vi är awesome.

34. Anser du dig vara intelligent?
  Ohja, något otroligt. x|

35. vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Det här året har varit ganska great. Ni måste förstå ironin.


37. har du mått dåligt psykiskt?  det är nog mera själva har som är frågan här.

38. har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? inte med flit.

39. har du haft sömnproblem?  jag har


40. hur ofta gråter du?
  för ofta, I guess

41. vad gör du när du mår dåligt? skriver ehe.

42. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt?  nichole <3 sen en annan, men vet inte med den längre, typ.

43. vill du ha tillbaka någon av dina ex?  no no

45. vilken skola?  aspenskolan.

46. har du varit otrogen någon gång?  nepps


47. har någon varit otrogen mot dig? inte vad jag vet, but you never know.

48. är du stolt över dig själv?
  haha, no way.

49. vad är det bästa med dig enligt dig själv?  öhh

50. vad får du ofta komplimanger för?
  frillan.

51. har du lätt att få folk att skratta?
  kanske, men då skrattar dom nog mer åt mig. men det är också great. :D

52. cider eller öl?  cider

53. har du några talanger?
 haha, nej fan x)

54. vet du om någon är kär i dig?  neej, skulle inte tro de va

55. är du bra kompis med ditt/dina syskon?
  jorra

56. vad står det i ditt senaste sms?
  Har ni fått virus på datan eller nått? <3

57. hur lång är du?
  ca 175

58. Hur mycket väger du?  vågen håller jag mig borta från.

59. Vilken storlek har du på kläderna?  medium

60. Har du svarat ärligt? jaaaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0