YOU KNOW, I AM YOURS.

Idag var jag i skolan, äntligen! Dock hade vi tydligen sovmorgon, som jag då inte alls visste om men ah, så äre ibland I guess. Vi började med att städa ur skåpen, fällde även lite tårar då. Ush, jag vill inte gå i en annan klass!
Sen skulle vi städa 45an men vi kyrk-tjejer, och fanny såklart, åt as godkladdkaka som sara hade tagit med sig istället, mums! Vid tio så gick jag, emma och eve iväg och solade, så nu är jag ganska brun faktiskt. Okej, imorgon när jag vaknar kommer jag känna mig lika blek igen, jag förstår inte varför det alltid blir så.
Vid tolv så hade vi övning till imorgon och sen gick vi tillbaka och tog bussen hem som vanligt. Bläää, känner verkligen på mig hur mycket jag kommer att gråta imorgon. Tänk om man kunde spola tillbaka tiden 1 år iaf...

Saknar erik gör jag också, och inte är det lite.

Peace! ♥

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0