SO CLOSE TO THE EDGE.

Jag blir så jävla less!
Det blir ingen skola för mig idag eftersom att hostanhelvete inte vill ge sig utan bara blir värre. Imorgon kommer jag inte heller kunna gå eftersom att alla nior ska till stockholm då, och jag vill inte sitta och hosta sönder inne på riksdagen när man måste vara knäpp-tyst. VET NI HUR ARG JAG BLIR ELLER??? åhhhh. Det är dom sista dagarna med klassen och jag kommer bara kunna gå på onsdag och torsdag, eller jaa det hoppas jag iaf!
Och nu när jag ändå är igång kan jag också dampa över att jag inte kan skicka sms. Faaan, jag tror att det är mina gratis-sms som är slut, men jag kan ju inte ha skickat 5000 redan.
Sen är det en hel del mer, men det tänker jag inte skriva här.
Finns det en ''gud'', så hatar han mig.

Bläää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0