ROLL ON, DON'T LOOK BACK, IT WILL GET YOU OF TRACK.

Lördag. Nichobert kom till mig, awesome! Vi chillade bara, hade det as tråkigt, åt godis och gnällde på att vi tycker att vi är feta. Bra kombination? Ohja! Iaf så fick vi något jävla ryck vid typhalv tolv. Så då gick vi till Joey, i regn... hahah fy fan hur vi såg ut. Var inte där länge alls, gick ju sedan hem igen. Läskigt vill jag lova!

Söndag. Vi vaknade vid tolv. Gjorde ingenting först, sen fixa vi oss de lilla vi orkade. Tog bussen till tierp, sen tåget till örbyhus. Där fick vi sen vänta på bussen i ca 1 och en halv timme eftersom att det blev lite förvrirande med nya tider som börjar imorgon (tekniskt sett idag). Halv sex kom äntligen bussen iaf. Jag gick av i österby. Träffade Erik, äntligen äntligen äntligen! Fy fan så jag har saknat honom! Vi gick hem till crille med hans tjej, magnus och en annan tjej. Kollade på film och så. Åkte hem gjorde jag vid halv elva.

Nu ligger jag här, as pigg. Imorgon åker mamma till åland över natten. Jag känner nu att jag skulle tyckt de va roligt med en tjejkväll (särskilt eftersom att jag missa den hos pevelinis) men alldeles för sent påtänkt dock. Aja, får se vad jag hittar på. Känns som att jag kommer sova hela dagen, eller de hoppas jag att jag kan. Skulle vara skönt!

Peace! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0