I WISH WE COULD HAVE SOME MORE TIME, MAKE MORE MEMORIES, AND LAUGH AGAIN LIKE WE ONLY CAN DO WHEN WE ARE TOGHETER.

10 år i grundskolan är över. 10 och 3 år med världens underbaraste människor, med världens bästa klass.
Gårdagen blev verkligen lyckad tycker jag. Under hela avslutningen satt jag och höll tillbaka tårarna.
Balen va väl inte det roligaste, men ännu ett minne, helt klart!
Hos emma var det hur kul som helst. Väldigt roligt att så många från klassen kom dit. Jag har sagt det förr men säger det igen, jag kommer sakna alla, älskade 9A:4 ♥. Alltid förr så har man längtat till sommarlovet och haft världens bästa känsla när man vaknar upp dagen efter avslutningen. Men iår är det totalt tvärtom. Jag har inte längtat och jag har inte den där känslan idag. Nu önskar jag bara att man kunde vrida tillbaka klockan, få en repris på alla roliga stunder och verkligen njuta av att jag hamnade med just dom här människorna.

Den 24 april 2009 tänkte jag bara att jag skulle gå om ett år, jag skulle aldrig orka eller klara av och vara i skolan, bland folk så pass mycket. Men, ni i klassen fick mig att klara av det utan att ni ens vet om det. 
Så tack för att ni är ni, och för att ni har orkat med mig i mina drygaste och värsta stunder.
9A:4 2009-2010, ni är guld värda och så mycket mer för mig!


Kommentarer
Postat av: Isa

åhh. jag älskar dig & jag älskar 9a:4! <3

du var superfin igår btw :) <3

2010-06-11 @ 22:03:22
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: JennyLindström

Jag älskar dig också kinky.<3

Taack, du med isa! <3

2010-06-11 @ 23:49:02
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: Isa

taack kinky! :) <3

2010-06-12 @ 11:25:42
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0