I NEED TO STOP FOR A MINUTE.

Startade (nästan) dagen med vattenkrig, hade lektion ett tag innan dock. Huhu, de va mest folk från våran klass som gick till central. Ja, där har vi väl en liten del av svaret på vilken klass som är roligast?. Men iaf, centralarna låste dörrarna och stog där inne. De va ju lite synd ;). Aja, blötte ned några som hade idrott på aspen iaf.
Det där höll vi på med enda fram till lunch, jag, isa och eve va taggade, haha!
Sen efter lunchen kollade vi på en film om matematikens historia. Den va så tråkig så jag nästan höll på och dampa loss. Seriöst, helt världelös! Sen spelade vi bara plump tills vi slutade. Fick reda på betyget i biologi. Förra terminen hade jag ig, den här treminen vg! Inte lite härligt, och inte lite chockad, igen.
När jag kom hem la jag mig ute i solen och stekte, och nu sitter jag här.

Peace! ♥

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0