HE DID IT TO YOU ONCE,SO HE PROBEBLY DO IT AGAIN..

torsdag. Jag köpte en långklänning och en kort. fick ju även min present av fanny och nichole, hahahahh säger jag bara, dom är bara för störda. Kan lägga upp bilder sen. Nichole följde iaf med mig hem och sov.

fredag-söndag. Jag och nichole följde med till ringvallen men va inte alls länge där. Sen fick vi skjuts till tierp av brorsan. Vi chillade med fanny ett tag. Sen kom älskling, han och jag åkte hem till mig. Tänkte ett tag att vi skulle cykla till emma, men kände sen att det var för långt. Eller nej, va bara lat helt enkelt. Det slutade med att vi gick upp till ringvallen där mamma och andreas var. Där var det även skapligt mycket annat folk. Och ja, haha inga kommentarer. Kan iaf säga att det tog oss nästan två timmar och ta oss hem sen och mina fötter är helt köttade för att jag tydligen gick barfota? eh, ja.
Erik sov iaf hos mig inatt också. Dock  har han åkt hem nu, och åhhhh det suger. Jag saknar honom så fort jag inte ser honom.

Peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0