YOU GIVE ME HOPE EVERY DAY. ♥

har vart ensam hemma idag. mamma har åkt någonstan med jobbet, och andreas åkte till valbo. om jag hade fått reda på tidigare att nichole inte skulle komma hit, som de va planerat, så hade jag följt med andreas. mamma kommer hem imorrn. har as ont i halsen, och det känns som att jag har feber lite av och till, inte great! hoppas på att jag inte blir sjuk till skolan iaf, för jag saknar klassen! haha, och mäki den gullungen. han sa att han tom längtade till skolan för att han ville träffa mig och isa, söt unge!^^.

Heeeejs! ♥

Under nyårsafton så fick jag endast två bilder, hahah. här kommer dom iaf:

.
Isa aka Snövit!  AS SNYGG MED SVARTHÅR!
.
hahahah, jaa, hur de kan gå x)


Kommentarer
Postat av: Isa

åh, tack sötnos! (a) <3

2010-01-09 @ 16:01:18
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: JennyLindström

hihi :D<3

2010-01-09 @ 22:06:14
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0