WHERE ARE YOU NOW.

Det är vid vissa perioder då jag inte kan sova för att jag tänker för mycket, men är trött hela tiden. Och i vissa perioder sover jag nästan hela tiden för att jag blir helt utmattad för att jag tänker hela tiden. Nu är det en sån period då jag inte kan sova alls, ca 2-3 timmar per natt. Vilket resulterar i att jag har huvudvärk nästan varenda dag. Därför var jag inte i skolan idag. Mitt huvud håller på och sprängas känns det som. Det här påverkar mig för mycket, alldeles för mycket. Jag kommer aldrig glömma eller förlåta, men jag väntar bara på dagen då jag känner att jag kan gå vidare. Och den dagen känns alldeles för långt borta.
Visst, man kanske tänker; man kan ju gå i skolan fast man har huvudvärk. Men ni har ingen aning, för det är så mycket mer, det är en hel del mer, det är för mycket.


There is no place I cannot go.
My mind is muddy but my heart is heavy, does it show?
I lose the track that loses me, so here I go.

I'm not calling for a second chance,
I'm screaming at the top of my voice!
Give me reason but don't give me choice.
'Cause I'll just make the same mistake again.


I wish I could walk through the doors of my mind;
Hold memory close at hand,
Help me understand the years.
I wish I could choose between Heaven and Hell.
I wish I would save my soul.
I'm so cold from fear.


Kommentarer
Postat av: Bea

krya på dig jenny <3 föresten jag sa till henke att vi kunde göra nationella testet när du är frisk :)

2010-01-21 @ 16:19:27
Postat av: JennyLindström

åh, okej, de va snällt (Y) :) <33

2010-01-21 @ 16:54:47
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0