SAME MISTAKE.

Ush, idag har det verkligen inte vart min dag. Det började när Berger, marcus och säkert någon annan kille i klassen puttade ner mig i snön. Och sen har dom vart på mig fan hela dagen. Så jävla dryga! Innan idag så älskade jag klassen, det va ju familjen på nått sätt liksom. Nu hoppas jag på att vårterminen går fort. Så man slipper en del. Okej, jag kommer säkert att ångra mig sen att jag skrev det där. Och klassen är fortfarande världens bästa. Men helvete, ibland gör dom livet så jävla pissit.
Aja, Om ungefär en och en halv timme kommer karin och då ska vi på gympa, haha. Måste ju få bort fettet till sommarn. Panik.

Tjaaa! ♥

.
Jag saknar världens bästa Nichole!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0