PÅ VINGAR AV STÅL!!

Just nu sitter jag här och lyssnar på tomas ledin, åh vilken sommarkänsla man får. Jag längtar som ett as, jag vill ha värme! Iaf så var gympan riktigt rolig, haha. Så nu blir det gympa med moster varje tisdag. Och sen ska jag ut och springa nån mer dag i veckan. Plugga ska jag göra som en tok den här terminen också. Känns så skönt nu när jag är helt säker på att jag verkligen vill gå barn och fritid. Gud, jag är fan taggad nu asså. Ja, jag, åh... jag känner att det är... ja, jag känner nu fan!

Just nu vill jag leva, just nu!
Just nu vill jag känna, just nu!
Känna luften i mina lungor,
känna blodet som pulserar,
känna ljuset i mina ögon,
känna tiden som passerar.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0