NOTHING MORE TO SAY.

Torsdag, dagen innan fredag! Den här veckan har gått sjukt fort!(Y). Iaf så blev det ju skola idag, hände väl inte så mycket. På idrotten spelade vi snörugby mot b:arna. Hahahah, så jävla kul! Jag gjorde typ ingenting, stog bara å garvade åt alla som slängde sig eller blev tacklade xD. Skulle ha vart showmöte efter skolan men det blev inget så tog skolbussen hem. När jag kom hem la jag mig och sov. Kan inte sova på nätterna så somnar alltid när jag kommer hem från skolan. Vaknade väl vid fem. Kollade lite på tv, gjorde mat med mamma och sen åkte hon och jag till kusinerna (andreas är på hockey). Kom hem för ett tag sen och då gjorde jag engelskaläxan och sen satte jag mig här. Sitter väl här en stund till och sen ska jag försöka sova. Eller först ska jag läsa lite ur twilight, har inte gjort det nu på ett tag så är väl dags å läsa ut den!

Heeerrrååå! ♥

.
Haha, lugg vare ja!
Över ett år gammal bild men annars äre bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0